søndag 5. juni 2011

Hurra for meg!

Jeg hadde en mistanke, og fikk den bekreftet da jeg sjekket:
I dag er det akkurat to år siden jeg skrev mitt aller første blogginnlegg.
Jeg har aldri angret på det. Bloggingen har gitt meg mye, ikke minst åpnet den døra til en verdenen av mange andre bokblogger der ute som har gitt meg mange gode tips og interessant lesestoff i disse årene.

I dag er også dagen da jeg kom hjem fra (skrive)ferie i Danmark.
Mer utførlig rapport om det kommer snart.

Men for i dag nøyer jeg meg med kun ett ord til: Skål!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer! Håper du fortsetter med din gode blogg i mange år framover!

    SvarSlett
  2. Hurra! Skål! Måtte bloggen lenge lenge lenge leve! Hilsen fanklubben.

    SvarSlett
  3. Jeg henger meg på fanklubben: fortsett med bloggingen, og hurra for deg!!!

    SvarSlett
  4. Takk for gratulasjoner!

    Bloggingen er altfor givende til at jeg har planer om å gi meg :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 2 års jubileum :) Blogging er gøy!

    SvarSlett